Tilbage til forside
Søg
Log ind
Om PL
PLs historie
Bestyrelse
Kontingentstruktur
Sekretariat
Udvalg og nævn
Vedtægt
Persondatabeskyttelse
Fordele
Mit Hus
Presse
Kontakt
Bliv medlem

 

Sekretariatet

 

PL's sekretariat modtager og registrerer alle henvendelser.

På baggrund af sagernes indhold, besluttes det, om der kan ske en umiddelbar besvarelse eller om et spørgsmål er så kompleks i indhold, at det i stedet er nødvendigt at sende dette videre til et af PL's special-udvalg.

Sekretariatet yder gratis juridisk rådgivning til medlemmer og medlemsforeninger inden for stort set alle forhold, der knytter sig til det at bo i egen bolig. PL yder dog ikke byggeteknisk eller financiel rådgivning, ligesom PL heller ikke rådgiver om spørgsmål vedrørende Lejeloven.

Sekretariatet består i dag af en daglig leder og 2 sekretærer.

Vil du gerne i kontakt til PL's sekretariat, kan kontaktinformationer findes på dette link.

Parcelhusejernes Landsforening · Kirke Værløsevej 24, 1.C, 3500 Værløse · Tlf. 70 20 19 77 (9-15) · sekretariat@parcelhus.dk
Popup loading content
LOADING...
LOADING...